WERK!! - Reisverslag uit Coniston, Australië van Reanne Boersma - WaarBenJij.nu WERK!! - Reisverslag uit Coniston, Australië van Reanne Boersma - WaarBenJij.nu

WERK!!

Door: Reanne

Blijf op de hoogte en volg Reanne

19 December 2011 | Australië, Coniston

Hey allemaal!!

Even snel een berichtje want ik ben super blij!! Ik had afgelopen donderdag een sollicitatie gesprek en ik heb de baan!!!
Ik ga vanaf de eerste week in Januari aan het werk als dierenverzorger bij SASH emergency vet hospital in Northe Ryde Sydney!!!

http://www.sashvets.com/

Dit is de website van de praktijk. Kijk ook even bij 'team' dan zie je hoeveel collega's ik zal hebben!! Dat wordt lastig met namen onthouden denk ik!

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Liefs,

Reanne

p.s. Binnenkort zal ik dan ECHT een nieuwe blog schrijven, sorry dat het zo lang duurt!

  • 19 December 2011 - 09:03

    Betty Middelbos:

    Hey Reanne, wat ontzettend fijn voor je. Gefeliciteerd ermee.
    Liefs van ons

  • 19 December 2011 - 12:19

    Lennard:

    Hey ,hey Reanne!!

    Super cool ja! enjoy and keep up the good work!! ;-)
    Tof dat je het zo naar je zin hebt en gewoon nog een jaar kunt blijven!!

    Cheers mate!!

  • 19 December 2011 - 14:46

    Anja En Amir:

    Hey meis,

    Van harte met je baan. Past helemaal bij jou hoor.
    Veel succes en jij ook hele fijne feestdagen en een super goed begin van 2012.
    Lieve groetjes!

  • 20 December 2011 - 20:19

    Annemieke:

    Hey Reanne,
    Ik heb weer even een aantal verslagen gelezen. Ben ontzettend blij dat je weer zo aan het genieten bent en wat een leuke belevenissen. Ik vind het ook erg stoer hoor dat je er in je eentje zo op uit gaat.
    Ik wens je hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2012. We hopen je natuurlijk in 2012 terug te zien en anders moeten wij maar een reisje boeken (moet ik eerst mijn vliegangst zien te overwinnen).
    Dikke kus Annemieke en Hans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coniston

Mijn reis door Australie

Recente Reisverslagen:

23 April 2012

Blog Mama (en een beetje van mij)

21 Maart 2012

Laatste verslag!

31 Januari 2012

Update

19 December 2011

WERK!!

24 November 2011

VISA!!
Reanne

Actief sinds 30 Aug. 2010
Verslag gelezen: 807
Totaal aantal bezoekers 66797

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Stage in Jakarta

26 Oktober 2010 - 29 April 2012

Mijn reis door Australie

Landen bezocht: