Laatste verslag! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Reanne Boersma - WaarBenJij.nu Laatste verslag! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Reanne Boersma - WaarBenJij.nu

Laatste verslag!

Door: Reanne

Blijf op de hoogte en volg Reanne

21 Maart 2012 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn blog en voor al jullie steunende, grappige en lieve reacties. Bij deze kan ik aankondigen dat dit (hoogstwaarschijnlijk) mijn laatste verhaaltje is! Over 8 dagen sta ik namelijk op het vliegveld hier in Sydney om Mama, Jan en Lars op te halen! Dan gaan we samen een maand door Australie reizen en dan samen terug naar huis.

Ondanks dat ik hier al bijna anderhalf jaar ben is de tijd toch ook wel snel gegaan. Ik heb hier heel veel geleerd, veel nieuwe ervaringen op gedaan en heel veel verschillende mensen ontmoet. Ik heb hele leuke momenten gehad maar ook wel erge dieptepunten. Geen werk kunnen vinden als je het nodig hebt, geen geld hebben en heimwee. Maar ik ben daar allemaal ook weer bovenop gekomen en ik heb me nooit uit het veld laten slaan.
Nou klinkt het allemaal heel stoer dat ik alles alleen heb gedaan maar ik had natuurlijk wel hulp van Maaike de eerste 8 maanden. Ook wil ik David, Virginie, Guy, Micheline, Jessica, Cameron, Eliza, John en Gerda heel erg bedanken voor hun gastvrijheid, steun en gezelligheid!
Het zal ook wel moeilijk zijn om Australie te verlaten want ik ben hier inmiddels zo gesetteld. Ik heb hier mijn eerste auto gekocht en mijn eerste huurcontract getekend. Allemaal grote stappen in het leven die ik in een ander land heb gedaan. En Australie is natuurlijk ook wel belachelijk mooi. Super mooie natuur waar ik echt heel erg van kan genieten. Of langs de zee rijden met aan een kant de helder blauwe zee met strand en aan de andere kant de groene bergen....Of een mooie bergpas door het regenwoud en dan uiteraard de ramen open om optimaal het bos te kunnen ruiken...wat zal ik dat missen.

Gelukkig ga ik mijn reis nog dunnetjes over doen met mama, jan en lars want wij gaan de halve ronde doen! We beginnen met een paar dagen sydney. Dan vliegen we naar Tasmanie en huren we daar een camper om rond te reizen. Vanaf Tasmanie vliegen we naar Melbourne waar we dan weer een camper huren en daarmee rijden we naar Alice Springs via Adelaide. Zodat we wel even echte oneindige wegen met 1 auto per 3 uur in de outback kunnen ervaren! Wie weet zien we nog wat wilde kamelen ook! Dan leveren we de camper in Alice Springs weer in en vliegen we naar Cairns. Een paar dagen in Cairns en uiteraard naar 'the great barrier reef'. Vanaf daar vliegen we weer terug naar Sydney en dan is het tijd om naar huis te gaan!

29 April arriveer ik weer in Nederland en zodra ik m'n jetlag er een beetje af heb geslapen kom ik uiteraard overal een bakkie koffie halen! En natuurlijk zal ik jullie allemaal al mijn foto's laten zien!

Tot gauw allemaal!

Heel veel liefs,

Reanne

  • 21 Maart 2012 - 20:40

    Mam:

    Ja meid de tijd vliegt. Nog heel even en we kunnen elkaar weer in de armen sluiten ( houden we dat droog....) Vindt de reis wel spannend maar verheug me er wel erg op.
    Volgende week om deze tijd 'hangen' we ergens in de lucht op weg naar jou!!

  • 21 Maart 2012 - 21:13

    Betty:

    Ooh geweldig. Ik wist dat die plannen er waren. Super dat jullie dat met z'n 4tjes gaan doen. Geniet nog heerlijk van de tijd die je daar bent. Hele dikke knuffel van de Middelbosjes

  • 21 Maart 2012 - 21:15

    Zwaantje:

    lieve Reanne, vorige week heb ik nog heerlijk zitten kleppen met je moeder in de C1000, ik had dus al jullie plannen al gehoord. Fijn dat je gauw weer naar Beilen komt, anderhalf jaar is toch wel lang hoor!!
    Heel veel plezier met z'n viertjes en tot 29 april, dikke kus

  • 22 Maart 2012 - 15:35

    Jan:

    tot volgende week in Sydney!

  • 24 Maart 2012 - 12:53

    Anouk:

    Hoi Reannetje!
    Nelleke zegt: (houden we dat droog..)
    Dat vind ik wel grappig. Want waarschijnlijk weet iedereen het antwoord wel, NEE!!! ;p

    Echt helemaal super dat je nog een met Jan Nelleke en Lars rond kan reizen en hun alle mooie plekjes kan laten zien!
    Ik ben ontzettend benieuwd naar alle verhalen die ik nog niet heb gehoord, en de foto's!!!

    Geniet nog van je laatste maand, want die vliegt vast voorbij!!! Voor je het weet staan jullie weer met beide voeten op hollandse bodem! (en staat er een noukie je op te wachten, houden we dat droog??? ;))

    Liefs en dikke knuffels en geniet er van met zn alle!!!!!!
    xxxxxx

  • 24 Maart 2012 - 21:00

    Annemieke:

    Hey Reanne, 1,5 jaar ging toch wel weer snel. Ik heb met plezier je verhalen gelezen en vind het ontzettend stoer en dapper dat je toch doorgezet hebt en je droom hebt verwezenlijkt. Heel veel plezier nog de laatste maand met Je moeder, Jan en Lars. Xxx Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn reis door Australie

Recente Reisverslagen:

23 April 2012

Blog Mama (en een beetje van mij)

21 Maart 2012

Laatste verslag!

31 Januari 2012

Update

19 December 2011

WERK!!

24 November 2011

VISA!!
Reanne

Actief sinds 30 Aug. 2010
Verslag gelezen: 763
Totaal aantal bezoekers 66803

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Stage in Jakarta

26 Oktober 2010 - 29 April 2012

Mijn reis door Australie

Landen bezocht: