Berichtje vanuit Tamworth - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Reanne Boersma - WaarBenJij.nu Berichtje vanuit Tamworth - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Reanne Boersma - WaarBenJij.nu

Berichtje vanuit Tamworth

Door: Reanne

Blijf op de hoogte en volg Reanne

16 Februari 2011 | Australië, Tamworth

Hallo iedereen,

Nogmaals, ik vind het heel erg leuk dat ik zoveel trouwe lezers heb! En bedankt voor alle reacties!

Wij zijn dus nog steeds aan het werk in Tamworth. Deze week had ik weer een dubbele dienst op dinsdag. S'ochtends beginnen om 6.00u tot 13.00u en dan s'nachts weer van 24.30u tot 10.00u. De nachtdiensten vallen mij opzich wel mee. Ik kan alleen voor de nachtdienst niet slapen maar na de nachtdienst kruip ik weer in de tent en dan kan ik wel een paar uurtjes slapen. Het is wel jammer dat iedereen overdag werkt dus als ik terug ben is iedereen aan het werk en ben ik de hele dag alleen op de camping. Gelukkig werkt er een aardige man op de camping en die heeft mij stiekem even aangemeld op het internet van de camping! Dat scheelt heel wat verveling!

Ik had een mailtje van stichting oud oranje en ik mag mee naar Baarn als prinses christina van zweden! http://www.oud-oranje.org/live/_rp_content_elementId/1_3479
Wordt vast weer heel erg leuk!

Afgelopen zaterdag hadden we hier een gezellig feestje gehad met alle collega's op de camping en deze zaterdag willen we kijken of er een leuke kroeg is in Tamworth. Wordt vast weer gezellig!

Ik begin Nederland wel te missen. Maar ik mis de winter eigenlijk helemaal niet, ik vind het wel lekker hier. Zondag ochtend zat ik op skype met de jongens en toen ik weer offline was baalde ik wel even. Het is niet echt als heimwee want ik weet dat ik weer terug kom maar het is gewoon het idee dat je er zelf niet bij bent. Ik mis ook het paardrijden! Het western rijden was wel leuk maar heel veel oefeningen vond ik wat te. Ik ben namelijk ook van mening dat het nogal belastend is voor de gewrichten van het paard (het rondspinnen en de sliding stops enzo). Maargoed.

We hebben hier in Australie nog geen slang gezien maar ik hoorde van de camping man dat die hier genoeg zitten en hij doodt er regelmatig een. De volgende keer als hij er een heeft bewaard ie m voor ons zodat wij m even kunnen bewonderen! hahaha

Oke, ik heb eigenlijk niks te vertellen dus ik zal jullie niet verder vervelen.

Hoop dat daar in Nederland ook alles goed gaat.

Liefs,

Reanne

  • 16 Februari 2011 - 10:29

    Anja:

    Hey Reanne, leuk dat je nu ook wat nieuwe foto's hebt geplaatst. Leuke groep.
    Fijn te lezen dat het goed gaat en dat er nog steeds werk is. Heb je al lekkere broodjes gebakken? Zijn er al plannen om verder te trekken? Super dat je mee mag naar Baarn. Hier ook alles zijn gangetje. Wij zijn net een weekje terug van onze wintersportvakantie. Koud, strakblauwe lucht en stralende zon. Het enige contrast met waar jij zit was waarschijnlijk de temperatuur.
    Nou meis, lekker verder met genieten want voor je het weet is het voorbij :-) Tot het volgende verslag.

    Groetjes, Anja


  • 20 Februari 2011 - 08:58

    Virginie:

    leuk, de foto's te zien en het reisverslag (werkverslag) te lezen op het blog. Ik denk, dat jullie weer zin hebben om verder te gaan, als je je verveeld. Lopende band werk is altijd vervelend, hoor, ookal verdient het goed! Ooit nog iets gehoord van de dierentuin? doei Virginie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Mijn reis door Australie

Recente Reisverslagen:

23 April 2012

Blog Mama (en een beetje van mij)

21 Maart 2012

Laatste verslag!

31 Januari 2012

Update

19 December 2011

WERK!!

24 November 2011

VISA!!
Reanne

Actief sinds 30 Aug. 2010
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 66798

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Stage in Jakarta

26 Oktober 2010 - 29 April 2012

Mijn reis door Australie

Landen bezocht: